Snart helg

Josefine Morelius, 2012-07-12 20:38:56
Vad dagarna bara flyger förbi, känns som att sommaren snart är slut. Eller kan man ens kalla det för sommar? Nej jag tror inte det. Spelar väl egentligen ingen roll för jag jobbar ju bara hela tiden ändå så. Nu kör vi på med 8 dagar i rad, dubbelpass på onsdag också. Gissa om jag kommer vara slut efter juli månad. Men man får tänka på pengarna.
 
Blir en tidig kväll idag iallafall, klockan ringer 04.45 så att få sova ett par timmar innan det är guld värt.
 
Tråkiga blogginlägg nu men då det inte händer så mycket för tillfället har jag inte så mycket att skriva om.
 
Höjdpunkten idag: Samtal med min Sara och väldigt fint beröm från två av mina kunder. ♥
 
 
Svenska sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0