Flytta på dig

Josefine Morelius, 2012-06-30 15:42:52
Så är man inne i den härliga natthelgen på 32 timmar, jobbade 8 timmar inatt och sen blir det 12 ikväll och ytterligare 12 imorgon natt. En riktigt seg helg, det är ju liksom bara sova och sen ska man iväg till jobbet igen. Men man får tänka på pengarna då man tjänar nästan fem tusen på bara en helg, det är inte illa pinkat det. Men efter den här hegen är vi lediga 7 dagar iallafall, eller inte jag eftersom jag jobbar på bellan. Så det blir iallafall 4 dagars ledigt för mig. Kan behövas efter 7 dagars jobb.
 
Nä men nog om jobb för nu tänker jag ligga i soffan tills det är dags att åka igen.
 
Tydligen så var Kent riktigt bra igår på peace trots regnet, men som jag säger Kent är Kent oavsett väder. Vi ska iallafall försöka få tag på biljetter när dem spelar i Eskilstuna, hemmaplan och allt. Vore riktigt nice!
 
Nej men ha en riktigt bra fortsatt helg nu! Vädret verkar ju bli helt okej också, härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0