Saknar

Josefine Morelius, 2012-06-28 11:15:28
Som jag saknar att skriva av mig och dela med mig av mitt härliga liv, så därför ska jag en gång för alla börja blogga ordentligt igen. Men har varit så himla mycket med flytt, renovering och plus att jag har två jobb denna sommar så tiden räcker inte alltid till. Men nu ska jag försöka ta tag i det och ägna några minuter om dagen iallafall. Blogg-appen är ju perfekt men såklart så funkar inte den nu, någon annan den inte heller funkar för?
 
Nej mer bloggande och ny design lär jag jobba på!
 
Nu lär jag kliva upp från sängen och göra lite käk och sen är det em-jobb som väntar! Den mest värdelösa tiden att jobba alltså, 14-22 man missar liksom hela dagen.
 
Men ha det gött nu och alla ni som är på p&l tänk inte på mig, inte alls. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0