Bellbox

Josefine Morelius, 2012-03-31 19:48:43

Godkväll! Idag jobbade jag på Bellan och jag sålde min första ghd (plattång) så det kan man leva på ett tag. Dem är ju inte direkt billiga dem där så det kändes gött att få sälja en sån. Rullade på bra idag, mycket folk och mycket att göra. Tog hem ett prov på Moroccanoil så nu ska jag prova den och se vad jag tycker om den.

Ikväll blir det bara häng på soffan kan jag lova, så skönt att bara vara hemma och chilla en helg. Ska strax springa ner till Ica och köpa något lördagslyx. Vad det blir får vi se, haha.

Leksand vann mot Djurgården idag, hoppet lever och stockholmarna får vi se i allsvenskan nästa år! På ett sätt tycker jag det är lite kul, men bara lite. Haha!

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0