Helgen helgen helgen

Josefine Morelius, 2012-03-12 07:58:56

Godmorgon allihopa! Länge sen jag skrev nu men det har varit full rulle hela helgen. I fredags var det lugnt dock, va bara hemma och glodde på tv typ. Sen jobbade jag i lördags och direkt efter det drog vi hem till pappa och käkade tacos och såg på mellon. Som jag sagt och skrivit lite tidigare att loreen skulle vinna och hade man rätt? Jajjemen! Älskar och säga vad va det jag sa, haha. Men iallafall sen raka vägen hem och sova för igår var det match som gällde uppe i Rättvik. Både vi och herrarna hade match så vi åkte buss upp. Vi förlorade matchen men herrarna vann iallafall. Så efter deras match åkte vi hemåt igen. Syrran fyllde ju år så det var bara raka vägen dit och kalasa för henne. Så det blev en riktigt lång dag men kul har det varit.

Nu måndag och ny vecka, börjar jobba om en timme så det får bli kaffe framför teven nu!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0