Lång vecka

Josefine Morelius, 2012-03-02 21:04:11

Nu har man jobbat sju dagar i streck så det känns förjävla skönt med en ledig helg nu faktiskt. Idag för övrigt blev allt klart med banken och lägenheten, allt känns så jävla bra. Får min världens finaste lägenhet tillsammans med den bästa. Kan inte bli så mycket bättre va!? Dock så känns inflyttningen väldigt väldigt långt borta eftersom det är i juni men det kommer gå fort det känner jag på mig. Har så mycket planer med läggan så det ska bli grymt kul att börja fixa och dona. Har massa inspiration så det kliar i fingrarna ska ni veta.

Men nu ska jag dricka upp mitt vin och glo på teven!

Härliga fredag!





Glad tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0