Why am i crying

Josefine Morelius, 2012-03-13 15:42:34
Nystädad lägenhet är väl en bra härlig känsla va? Luktar asgott här inne nu. Annars då? Har sjukt ont i benen sen träningen igår så är lite inne på att försöka få en operation. Det ska tydligen vara ett enkelt ingrepp med endast lokalbedövning. Förstå att kunna dra ut och springa utan att behöva ha ont, eller att spela innebandy en hel säsong utan att behöva tejpa inför varje träning/match och slippa käka värktabletter så man ska kunna spela. Nä jag ska forska i det här så hoppas vi att jag får som jag vill. Idag drog jag fram pärlan också för nu är det dags för cykelsäsong igen.

Nu ska jag fixa lite köttbullar och stuvade makkisar!

Ha det gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0