Dansa pausa

Josefine Morelius, 2012-05-07 21:38:46
Har varit på så himla bra humör hela dagen trots att jag var galet trött i morse och hade inte alls någon lust att gå upp och jobba. Men så fort man kom till jobbet drog man igång lite kaffe och sen var man på topp igen. Haft lite kunder och även varit en del i butiken idag. Vi har en riktigt nice tävling just nu på jobbet, den som säljer flest produkter från Schwarzkopfs BC-serie vinner ett presentkort på 1600 kronor på Stadium. Så gissa vem som vill vinna? JO JAG! Ska verkligen ligga i och sälja utav bara tusan.

Annars så fick jag en väldigt fin present idag, tur man har en så snäll chef. Så nej dagen idag har varit riktigt bra och när jag kom hem blev det ett easyline-pass så nu kan man med gott samvete slappa framför hockeyn på teven. Kanske inte den roligaste matchen men jvälar vilket fint spel dem bjuder på, oj oj.

Fick mitt



Fick med mig detta hem idag också.



LYX.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0