Fusk

Josefine Morelius, 2012-05-09 16:36:04
Nej fyfan nu har det fuskats med maten här idag så nu jäklar ska jag skärpa mig. Nu ska jag i mina jeans som jag inte kan ha just nu. Nu peppar vi och slutar fuska, eller hur? Trivs verkligen inte alls med mig själv just nu så då lär man ju göra något åt det också.

Idag har jag varit ledig, superskönt. Följde med syrran till Falun och sen blev det kupan en sväng också. Hittade ingenting men det var väl lika bra kanske. Jessica handlade nog för oss båda så man får väl nöja sig med det, haha.

Nu blir det lite käk, chili con carne UTAN ris. Sen bara häng i soffans till hockeyn börjar. Fan jag älskar verkligen att det är hockey-vm just nu, blir inte abstinensen så lång tills säsongen drar igång igen.

Igår fyllde ju Havannis år också så det var kalasande för hela slanten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0