Hockeykväll

Josefine Morelius, 2012-05-05 21:05:03

Idag har jag bara diskuterat hockey med mina kunder, tur jag hade många herrar så jag hade någon att prata med det om. Haha. Alla blir lika förvånade att jag är så hockey-intresserad, är det så konstigt eller vadå? Haha.

Gick snabbt på jobbet idag, var fullbokad så timmarna bara rullade på. Sen när jag kom hem blev det taco-resterna från igår, lite tråkigt att käka utan bröd lär jag få säga. Men det funkar. Går dock lite segt på vågen nu, känns som inget händer det står bara still. Men det är bara att fortsätta köra, snart når jag målet.

Nu glor jag på hockeyn, så blir en lugn kväll för jag lär ladda inför Ikea imorgon. Vi ska äntligen köpa tv-bänken som är så himla himla fin. Sen blir det väl lite annat smått och gott antar jag. Nu är det inte långt kvar till flytten, som jag längtar.



Kommentarer
Postat av: Nicklas

Längtar som bara den :) kommer bli så fint!

2012-05-06 @ 15:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0