Tacokväll

Josefine Morelius, 2012-05-20 12:40:08
Halloj allihopa! Nu har dem varit och hämtat soffan, satan i gatan vad tomt det blev. Dock så är det ju tusen kartonger överallt så det kanske inte är så tomt ändå. Idag kommer Nicklas hem igen så då blir det ju tacos såklart och idag tänker jag faktiskt käka bröd till och inte bara köttfärs och grönsaker. Haha. Kan nog behöva lite mat eftersom det enda jag levt på senaste dagarna är äggröra. Så tacos kommer sitta som ett smäck i magen.

Nu ska jag åka förbi mamma ich vattna hennes blommor, dem kommer ju också hem ikväll så jag lär bara kolla läget så att jag inte dödat dem. Haha.

Men hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0