The weekend

Josefine Morelius, 2012-05-13 21:27:41

Hallå där på er! Så var helgen snart förbi och för mig har det bara varit jobb. Jobbade på Bellan både igår och idag. Har rullat på fint, rätt mycket folk och jag och Hanna drog igång ett projekt som tog oss två dagar. Men fint blev det. Sen var Molly där och sjöng ett par låtar i lördags så nu har man sett henne också, skojj. Snygg var hon iallafall. Sen idag vid 16.10 drog brandalarmet igång så då var det bara att stänga igen butiken och dra ut. Brandbilar kom och 40 minuter stod vi nog ute innan vi fick gå igen. Så då var det bara att öppna upp butiken 10 minuter innan det var dags att stänga igen. Men nu har man varit med om det också, tur jag inte var själv för då hade jag nog fått panik, haha.

Nä men det har varit en bra helg dock så har det inte blivit så mycket träning på grund av mycket jobb men det tar vi igen i veckan. Jobbar imorgon sen ledig tisdag, skönt.

Bildregn från helgen:



Vinst i en tävling, schampo och balsam från S factor. Luktar mums!



Molly.



Nya linnet på.



Blev kaos på kupan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0