Update

Josefine Morelius, 2012-05-28 20:17:22
Hallå hur mår ni? Själv har man flyttat hem till morsan igen, haha. Blir att sova här två nätter till för på onsdag vid lunch ska jag hämta nycklarna. Fyfan vad jag längtar nu, hoppas hoppas att dagarna går fort. Besiktningen idag gick bra, så nu ska väl det vara klart. Madrassen och byrån står kvar så det ska vi köra iväg på onsdag och sen lämnar jag nycklarna på torsdag morgon. Hela mitt liv är nerpackat så det ska bli skönt att få packa upp allt igen i mitt nya fina hem. Har en hel del att fixa och dona med nu framöver och så jobbar jag till 6 varje dag men kommer med bättre uppis så fort vi börjar komma i ordning.

Hoppas ni har det bra iallafall så hörs vi mer snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0